no nothing

Äntligen fredag och helgen kryper allt närmare. Hela kontoret bara osar veckoslut! Igårkväll smög sig halsontet på, och imorse var min röst borttappad med en halsvärk som inte var nådig. Usch! Vill inte hålla på med detta nu. Längtar så efter att träna, trots att det bara(?) gått två dagar sen sist. Övervägde starkt att ta en sväng igår, men fångade mitt förnuft i sista sekund. Ska i eftermiddag kila iväg på ett möte angående mitt nya jobb där bland annat kontraktskrivning står på agendan. Kan inte sitta där helt febrig och rosig om kinderna utan röst. Kurerar mig och tar nya tag så snart det bara går! Dricker fram till dess obegränsat med te och pausar dieten, min kropp behöver all näring som går för tillfället. Ibland måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0