nytt, fräscht

Ett nyår likt inget annat, och en dagen efter som förtjänas mer än nog. Nyårskvällen gick av stapeln hos mig på Hallongränd med drinkar och tjejsnack. Vidare styrdes stegen mot mister Richard som styrde kalas, för ett tolvslagsfirande med skumpa, fyrverkerier och trevligt sällskap. På någon vänster hamnade vi i stan där resten är och förblir en dimma. Ett fantastiskt, galet och helbra nyår helt enkelt. Uppskattar enormt att jag fick fira med mina nära och kära, även om ett par själar saknades. Söndagen bestod inte av så mycket mer än en rent ut sagt förjävlig baksmälla, lyckligtvis behövde jag inte spendera dagen själv utan fick sällskap av en minst lika trött och sliten mister. Finns inte så mycket mer att tillägga, håller tummarna för ett fantastiskt 2012! Gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0