sorry for partyrockin'

Att tiden går fort när man har roligt verkar stämma. Helgen har bara flugit förbi, saker och ting har gått av bara farten. Som sagt startade vi med en afterwork i fredags som slutade på dansgolvet och med 24 timmars vakenhet. Efter ett par timmars sömn spenderades större delen av dagen på gymmet, bröst och triceps stod på schemat samt en fight med löpbandet. Körde bänkpress för första gången på säkert ett år, och det känns idag kan jag säga. Vidare tog lördagen oss till teaterskolan SET och min fina Louise framträdde med sin fantastiska, enastående enmansshow. Hon imponerar verkligen den tjejen. Sofia och jag tog oss vidare till treat för ett antal drinkar och manligt sällskap. Slutdestinationen blev Lobby, och det var länge sedan jag hade så många vänner samlade på ett och samma ställe. Snäppet värre än tegel, konstigt nog. Dans, knaserier, kära återseenden och underbart sällskap gjorde min kväll. Många skratt delades, och högsta betyg delas ut. Åh min kropp pirrar av lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0