silent shout

Även idag startade dagen med ett morgonpass. Ben, stjärt och lite mage. Tight! Och med silent shout i hörlurarna satte jag personligt rekord och hamnade på över 100 kilo i benpress. Kände mig sedan oslagbar och ja, dagen går som smort. Svängde in på ett möte och även där skötte jag mig finfint. Förhoppningsvis får ni höra mer om detta sen! Glömde nästan, middagen igår åts på Friday's med ett gäng härliga tjejor. Snicksnack, smarrig mat och utsökta drinkar (pepsi max för min del, men en smutt har ingen dött av). Sorgligt att krama min fina hejdå, usch nu ses vi inte på tre hela månader. Känner på mig att det kan bli ett antal telefonsamtal fram till imorgon eftermiddag när planet lyfter. Flyg försiktigt, hjärtat mitt!



Varvade ner på bandet med mister Springsteen i öronen. Kunde inte blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0