måste vidare

Ny vecka - nya tag. Söndagen bortkastades i sängen, med ett mående som jag minst sagt förtjänade. Nog om det! Tog en lugn start på veckan, lullade runt hemma, kikade på the voice, fixade mig och åt för en gångs skull frukosten hemma (en del iallafall, tog en andra frukost på jobbet). Termometern visade superkallt så både UGG's och pälsväst fick åka på idag. Att solen skiner idag gör mitt humör aningen bättre, och ännu en skjuts uppåt är att det faktiskt är näst sista dagen för mig hos Kalin Setterberg idag. Känns dock lite sorgligt. Imorgon plockar jag ihop mitt och på onsdag morgon styrs stegen mot receptionen hos revisionsbyrån. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0