just do it

Huvudet tog sig sovmorgon, istället för att kliva upp när väckarklockan ville fick jag mig 40 minuters extra sömn. Förmodligen behövligt. Flög upp ur sängen ett par minuter i sju och på en kvart hade jag fixat det som skulle fixas och kilade iväg till bussen. Hann till och med handla med mig dagens lunch (soppa) på vägen och landa på kontoret en knapp timme efter uppstigning. Bra jobbat! Dödade två timmar på gymmet igår kväll, fram till stängning och lite till. Hade bestämt mig för ett långt benpass, och så blev det. Känns idag vill jag lova. Men i full fart framåt går det, att se och känna resultat måste vara något av det bästa med att träna. Det ger mig en kick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0