ville bara säga..

Har på senare tid fått massor med positiv respons från er läsare. Fina kommentarer och bra frågor har seglat in. Det känns verkligen himla fint och gör mig ännu mer motiverad att fortsätta skriva om träning och hälsa. Frågorna kommer jag självklart att ta upp och besvara som enskilda inlägg allt eftersom. Har även fått förfrågningar angående kostscheman/träningsupplägg, vilket jag kommer att hjälpa ett par stycken med nu under våren. Åh jag tycker verkligen att det här är superkul! Blir jätteglad och smickrad över att ni frågar mig, det värmer ska ni veta. Fortsätt gärna fråga på om det är något ni undrar över eller vill ha mer av. Puss och kram till er fina!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är ju bäst så!!! Hjärtis

2012-01-30 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0